بیمه پاسارگاد / نمایندگی حسین تبار

پوشش از کار افتادگی

پوشش از کار افتادگی,مفهوم و شرایط بیمه از کار افتادگی,فقدان دید از دو چشم,شروط تخصیص بیمه از کار افتادگی,پزشک معتمد بیمه‌گر,بیمه از کار افتادگی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟,الزامات بیمه‌شده برای دریافت بیمه,alexa.com,google.com,

در این پوشش اگر فرد بیمه شده بر اثر حادثه یا بیماری از کار افتاده کامل شود و دیگر قادر به کار کردن نباشد شرکت بیمه پاسارگاد علاوه بر پرداخت غرامت به وی نیم یا تمام حق بیمه های پرداختی را به جای او تا پایان مدت قرارداد تقبل خواهد کرد.       مفهوم و شرایط بیمه از کار افتادگی در شرکت بیمه پاسارگاد از کارافتادگی به این شکل تعریف می‌شود: ناتوانی کامل بیمه شده در انجام هرگونه فعالیت اقتصادی در اثر بیماری و یا حادثه از قبیل فقدان دید از دو چشم، قطع یا از کارافتادگی کامل و دائمی دوبازو،…

پوشش از کار افتادگی

بیمه پاسارگاد / نمایندگی حسین تبار

در این پوشش اگر فرد بیمه شده بر اثر حادثه یا بیماری از کار افتاده کامل شود و دیگر قادر به کار کردن نباشد شرکت بیمه پاسارگاد علاوه بر پرداخت غرامت به وی نیم یا تمام حق بیمه های پرداختی را به جای او تا پایان مدت قرارداد تقبل خواهد کرد.

 

 

 

مفهوم و شرایط بیمه از کار افتادگی

در شرکت بیمه پاسارگاد از کارافتادگی به این شکل تعریف می‌شود: ناتوانی کامل بیمه شده در انجام هرگونه فعالیت اقتصادی در اثر بیماری و یا حادثه از قبیل فقدان دید از دو چشم، قطع یا از کارافتادگی کامل و دائمی دوبازو، دو دست، دو ساق پا یا دو پا، فقدان یک بازو یا یک دست یا یک ساق پا و یا امراض دماغی غیر قابل علاج که باعث اختلال کلی مشاعر شوند.

 

 

شروط تخصیص بیمه از کار افتادگی


ازکارافتادگی افراد باید قبل از سن ۶۰ سالگی و قطعا بعداز عقد قرارداد بیمه رخ دهد. در این بین دو بند زیر قابل توجه است:

۱- ناتوانی کامل بیمه شده حداقل ۶ ماه بدون وقفه یا قطع شدن ادامه یابد و مراتب از طرف پزشک معتمد بیمه‌گر تایید شود.

۲- شروع بیماری یا منشا ناتوانی یک سال پس از تاریخ این الحاقیه باشد و یا ناتوانی در اثر حوادث مشمول بیمه بعد از شروع این الحاقیه باشد.

 

 

 

بیمه از کار افتادگی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

تمام افراد تا سن ۵۹ سالگی و با در نظر داشتن شروط گفته شده می‌توانند از خدمات بیمه ازکارافتادگی پاسارگاد بهره‌مند شوند مگر این که شامل موارد زیر باشند:

۱- جرح یا صدمه که به طور عمدی توسط بیمه شده به خود یا توسط ذی نفع به بیمه شده وارد شده باشد.

۲- صدمه، جرح یا بیماری که منجر به از کار افتادگی کلی و دائمی شود و ناشی از خدمت در نیروهای مسلح یا اشتغال در هر گونه سازمان تدافعی غیر نظامی باشد. (مشروط بر این که این از کار افتادگی در جنگ یا در عملیات شبه جنگی یا برقراری نظم عمومی اتفاق افتد)

۳- در صورتی که سن بیمه شده در شروع از کارافتادگی کلی و دائمی بیش از ۶۰سال باشد حق بیمه پرداختی بیمه شده بابت مدت مازاد ۶۰سالگی در صورت دریافت برگشت داده می‌شود.

۴- صدمه و یا جرح ناشی از مسافرت هوایی به جز در مواردی که بیمه شده به عنوان مسافرعادی در خطوط تجاری مجاز مسافرت کند.

۵- از دست دادن صلاحیت پرواز به علت حادثه یا بیماری در صورتی که شغل بیمه شده خلبانی باشد.

۶- صدمه بدنی یا اختلالات روانی که قبل از صدور بیمه نامه به شخص وارد شده باشد.

 

 

 

الزامات بیمه‌شده برای دریافت بیمه


در صورتی که طی یک حادثه یا بیماری و قطعا بعد از صدور بیمه‌نامه دچار ازکارافتادگی شده‌اید لازم است مطابق با دستورالعمل زیر برای دریافت بیمه ازکارافتادگی پاسارگاد اقدام کنید:

بیمه‌گذار باید حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز از تاریخ شروع از کار افتادگی کتبا و تا زمانی که بیمه شده در قید حیات است مراتب را به بیمه گر اعلام کند.
بیمه‌گذار باید در صورت تایید از کار افتادگی از طرف بیمه گر مدارک مورد تقاضای بیمه گر مبنی بر ادامه ی از کار افتادگی خود را در صورت مطالبه بیمه گر در اختیار وی قراردهد.  چنان چه این از کار افتادگی  با رعایت دوران انتظار برای مدت دو سال تمام ادامه داشته باشد پس از آن بیمه گر فقط یک بار در هر سال این مدارک را مطالبه خواهد نمود و در صورتی که بیمه شده قادر به ارائه مدارک مزبور نشود یا اینکه بیمه شده قادربه ادامه کار و تحصیل درآمد شده باشد  کلیه اقساط  آینده حق بیمه طبق شرایط بیمه نامه توسط بیمه گذار باید پرداخت شود.

 

(انتخاب مبلغ حق بیمه ، شرایط بیمه نامه و روش های پرداخت) پس از کسب اطلاعات لازم درباره این بیمه نامه، لازم است نسبت به انتخاب شرایط بیمه نامه عمر مورد نظرتان اقدام کنید. شرایط قرارداد بیمه نامه عمر در واقع شرایطی است متشکل از انتخاب حق بیمه پرداختی ، روش پرداخت ، مدت بیمه ، پوشش های بیمه ای مورد تقاضا و پاسخ به سوالات عمومی و پزشکی می باشد. به عنوان مثال، شما مبلغ حق بیمه 50 هزار تومان با روش پرداخت ماهیانه ، به مدت حداکثر 30 سال و پوشش بیمه ای کامل را انتخاب می نمایید. بیمه گذاران بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد نیز می توانند بر اساس تمایل خود نسبت به نحوه پرداخت حق بیمه، از میان گزینه های ماهانه ،سه ماهه ، شش ماهه و سالانه یکی را انتخاب کنند. (ثبت نام و تکمیل فرم بیمه عمر) برای ثبت نام لازم است فرم پیشنهادی بیمه عمر و تامین آتیه را دانلود نموده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایید. در منوی زیر میتوانید فرم پیشنهادی را دریافت نمایید. برای ثبت نام لازم است اطلاعات کامل خود شامل مشخصات فردی بیمه گذار، مشخصات فردی بیمه شده، مشخصات بیمه نامه مورد در خواست، حق بیمه درخواستی، روش پرداخت، نشانی محل سکونت، شماره تماس و نشانی پست الکترونیکی را در اختیار بیمه پاسارگاد قرار دهید. (نحوه پرداخت حق بیمه) پس از انتخاب شرایط بیمه نامه عمر مورد نظر و "ثبت نام و تکمیل فرم بیمه عمر" ، آماده رفتن به مرحله بعد هستید. لطفاً به خاطر داشته باشید که با تکمیل فرم ثبت نام و تکمیل فرم بیمه عمر مرحله ثبت نام شما کامل شده است و شما باید حق بیمه مورد نظر را برای صدور بیمه نامه پرداخت نمایید. برای پرداخت حق بیمه عمر و تامین آتیه خود می‌توانید به روش های زیر اقدام نمایید: 1- پرداخت آنلاین از طریق سایت و کارت تمامی بانک ها 2- پرداخت از طریق فیش واریزی و مراجعه حضوری در بانک های پاسارگاد و ملت 3- پرداخت توسط کارتخوان در محل شما 4- پرداخت نقدی و یا کارتخوان در شرکت نکته: - تکمیل فرم ثبت نام قبل از پرداخت و نهایی شدن بیمه نامه عمر و تامین آتیه پاسارگاد هیچ گونه تعهدی برای شرکت بیمه و بیمه گذار ایجاد نکرده و در صورت عدم انعقاد قرارداد هیچ نوع خسارتی قابل مطالبه نخواهد بود. فرم پرسش نـامه و پيشنهـاد بيمـه عمـر و تـأمين آتيه (ارسال مدارک و پیوستن شما به خانواده بزرگ بیمه عمر پاسارگاد) پس از پرداخت حق بیمه عمر خود به روش های ذکر شده لطفا مراحل زیر را انجام دهید. 1- ارسال مدارک شناسایی تصویر کارت ملی و یا شناسنامه بیمه گذار ، بیمه شده و وراث قانونی را فاکس و یا ایمیل نمایید. 2- ارسال فیش واریزی در صورتی که حق بیمه عمر خود را از طریق فیش واریزی در بانک واریز کرده اید، اصل فیش را ارسال نمایید. 3- درخواست صدور بیمه نامه فرم در خواست صدور بیمه نامه را دانلود کرده و بیمه گذار و بیمه شده آن را تکمیل و امضا کرده و آن را فاکس و یا ایمیل نمایید. بعد از طی مراحل مذکور توسط شما و دریافت اطلاعات ثبت نام و پرداخت توسط ما واحد صدور اطلاعات مربوطه را بررسی نموده و کافی است تنها منتظر تماس کارشناسان بیمه عمر بمانید. پس از بررسی های لازم و تکمیل پرونده توسط واحد صدور بیمه نامه صادر می گردد. کارشناسان بیمه پاسارگاد به محل مورد درخواست بیمه گذار مراجعه کرده، بیمه نامه را تحویل و توضیحات لازم را به بیمه گذار می دهند. لطفاً به خاطر داشته باشید که لازم است در زمان مراجعه کارشناس بیمه پاسارگاد، مدارک شناسایی معتبر را به وی ارائه نمایید. اکنون شما می‌توانید با خیالی آسوده برای آینده خود و خانوادتان پس انداز کنید.
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

کسب درآمد با جستجو در گوگل
مشاوره رایگان 09117879752